Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller http://appleplugs.comMan kan ju köpa de nya Airpodsen också...
På riktigt? Sprida dynga från dem och låtsas att det är humor?
För att ingen Stormtrooper någonsin har träffat sitt mål...?
Att folk inte lärt sig att sjunga den varianten efter 70 år är både lustigt och lite pinsamt
Jag hade ingen aning om detta dude, DET är lustigt !Att folk inte lärt sig att sjunga den varianten efter 70 år är både lustigt och lite pinsamt
Onekligen lite lustigt, men varje dag lär man sig något nytt!Jag hade ingen aning om detta dude, DET är lustigt !
Ignorance is bliss...
Såg denna på Instagram idag.
Skickade den vidare till min fru.
Hon nickade instämmande.
...eller om det faktum att en galning vägrade släppa hennes pryl. Inte så mycket avtal där inte.Göra polissak om civila avtal? Märkligt!
Hittade dit via Google...eller om det faktum att en galning vägrade släppa hennes pryl. Inte så mycket avtal där inte.
För övrigt var det mest komiska I hela historien att någon fortfarande läser Året Runt.