Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hm, lite svårt att avgöra då det saknas bilder, alt länk till klockan!Hur franken på en skala 1-10 är det att byta ut tavla, vridring + insert på en 16570 så att det "blir" en 16710.
Det enda jag "vet" skiljer sig defacto är referensnummer (+ev. serienummer) och att det man inte har cert som överenstämmer.
Vad tycker ni?
Varför inte bara köpa en GMT ?Hur franken på en skala 1-10 är det att byta ut tavla, vridring + insert på en 16570 så att det "blir" en 16710.
Det enda jag "vet" skiljer sig defacto är referensnummer (+ev. serienummer) och att det man inte har cert som överenstämmer.
Vad tycker ni?
Antagligen eftersom den är typ dubbelt så dyr?Varför inte bara köpa en GMT ?
Varför är den märklig?Antagligen eftersom den är typ dubbelt så dyr?
Jag tycker absolut inte TS ska göra detta men din fråga är ju lite märklig.
Du kan vara märklig :OVarför är den märklig?
Tkr din kommentar är märklig ,
Sälj 16570 och spara då....
Okej? Va har du med detta å göra?Du kan vara märklig :O
Okej? Va har du med detta å göra?
Kul killeLäste denna märkliga debatt och kom Själv med ett märkligt svar. Märkligt va
Äh, jag orkar inte...Varför är den märklig?
Tkr din kommentar är märklig ,
Sälj 16570 och spara då....
Vridring på explorern tycker jag är kul, att gå längre och låtsas att explorern är en gmt känns lite b och farligt. Hade ingen aning om att man kunde sätta på en vridring på explorerboetten däremot, om det nu går.
Vridring på explorern tycker jag är kul, att gå längre och låtsas att explorern är en gmt känns lite b och farligt. Hade ingen aning om att man kunde sätta på en vridring på explorerboetten däremot, om det nu går.
Inget fel på resultatet egentligen men det stinker så franken att det inte går att komma förbi det på nåt sätt
Var drar vi den hypotetiska gränsen? Var batman på jubilee ok innan lanseringen eller hade Hook m.fl. fått skaka galler?Som klocknörd så önskar jag att det du funderar på att göra kriminaliseras.
Var drar vi den hypotetiska gränsen? Var batman på jubilee ok innan lanseringen eller hade Hook m.fl. fått skaka galler?
Bästa rollen.Explorer II är bland det fulaste som finns så allt är bättre än original![]()
Jag skulle gjort det. Jag skulle gjort det. Gööööööre!![]()
Jag menar det. Kanske inte vackrast, men bäst. Inte fulare än en modern Daytona iafHaha verkligen![]()