• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur lägga in bilder på Säljes?

Joakim

Sugen
2-Faktor
Jag är nog sanslöst trög, men jag kan inte finna hur jag ska lägga in bilder i "säljes-delen". Överös mig gärna med glåpord, men sampacka gärna utskällningen med en kort instruktion :)

Klicka på knappen "Bifoga en bild/fil" eller lägg in en länk till extern bildhosting. :)

Går även att drag'n'drop'a bilder direkt från utforskaren/finder till textfältet här där man skriver
Jasså :eek:
Laddas dom upp via klocksnack då? Alltså att bilden ligger "hostad" hos KS?

Edit: Det var som fan! Härligt! :D

Bilagor

• test.jpg
    test.jpg
    3.1 KB · Visningar: 35
Jodå, att ha bilden hostad på KS används flitigt. Har något vagt minne av en tråd där någon av admin delade mig sig av hur många bilder det var. @daviden får man fråga vad ni är uppe i nu?

Passar på att ställa en annan fråga till @daviden

Finns det någon praktisk anledning till att man kan välja miniatyrer på de bilder man publicerar?

Jag skulle gissa på att man (om man vill) kan undvika att ens inlägg behöver ta så himla stor plats. Nackdelen blir ju då självklart att man måste klicka på bilderna.

Jodå, att ha bilden hostad på KS används flitigt. Har något vagt minne av en tråd där någon av admin delade mig sig av hur många bilder det var. @daviden får man fråga vad ni är uppe i nu?
293,221 bilder uppladdade...

Passar på att ställa en annan fråga till @daviden

Finns det någon praktisk anledning till att man kan välja miniatyrer på de bilder man publicerar?
Njae. Bara en funktion som finns helt enkelt.

Tack för svar. Jag tror att det är en funktion som skulle kunna tas bort. Min känsla är att den absoluta majoriteten liksom jag "irriterar" sig på exempelvis när någon har skapat en annons med miniatyrer. Irriterar sig är ju ett starkt uttryck, men du förstår vad jag menar :)
Instämmer! Jag hoppar tillbaka direkt om en tråd eller annons innehåller miniatyrer.
Det var säkert en jättebra funktion när vi satt med 56K modem ;)

Tillbaka
Topp