• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur många har ni lurat in i klockträsket?

Jag startade en tråd i veckan ang förslag på uppsatsämnen till som berör ekonomi och klockor. Detta i sin tur ha lett till att vi spenderat ett ex antal timmar för att hitta försäljningsstatistik via auktionshus och bara allmänt göttat oss framför snygga pjäser. Min uppsatspartner som rockat Daniel Wellington de senaste åren har nu sakta men säkert börjat snegla på Sub. "Du, vad tror du man kan få en begagnad sub för?" frågade han igår.. jag njuter.

Skickar ibland lite bilder till en kollega, både på klockor jag köpt och såna jag inte har råd med i dagsläget ... så han är på väg.

Sen är det min fru ... som fortfarande är ... ska vi säga skeptisk till att ha flertalet klockor, men som ändå nyligen bad mig kolla efter en ny, trots att hon fick en senast på alla hjärtans dag. ^^

Åt pipsvängen med er som nyligen dragit in oss i klockträsket. Nu sitter man här utan CSN och kollar på klockor för tusenlappar... :D

Tillbaka
Topp