Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gråter blod för varje repa jag får. Men jag repar mig nån dag senare![]()
Sinns teigment behandling. Har ännu inte ens ett deskdive märk på länken, och klockan har stutsat runt rätt mycket på jobbet, fortfarande LNIB.borde det inte gå att med diverse val av material, bearbetning och ytbehandling ta fram en i princip orepbar klocka???
yesFyndigt!
Anders.S
Om du skickar iväg hunden till patek i geneve så har de säkert en lösning på ditt problem! (Förhoppningsvis får du tillbaka samma hund)Dom går ändå inte att hålla fina om man som mig har en hund som hälsar genom att hugga tag i armen på en och dra, att ha klocka på armen tycks inte hindra den det minsta![]()
Sinns teigment behandling. Har ännu inte ens ett deskdive märk på länken, och klockan har stutsat runt rätt mycket på jobbet, fortfarande LNIB.
Jag tycker egentligen mest att det är jobbigast utan repor för då är man ändå lite försiktig. Känns mycket bättre när man har slitit in grejerna.
Klockor är till för att användas och smårepor gör mig inget. När man däremot slår upp en enorm ding i en klocka för 50kakor så känns livet rent ut sagt piss :=)
Om du skickar iväg hunden till patek i geneve så har de säkert en lösning på ditt problem! (Förhoppningsvis får du tillbaka samma hund)
Samtidigt, en repa orsakad av din hund är i mitt tycke bra mkt mer ok än att man själv klantar sig o slår t ex i en kundvagn..Munkorg är en billig lösning![]()
Har ni hål och såsfläckar på kläderna också?![]()
Ja. Det är tom så att vi betalar extra till modehusen för att få just detta.![]()
Kanske kommer till klockindustrin snart också, en sub med slitna luggar och dings för 20 lax extra
Jag har lyckats repa högra boettsidan på min MM300.. Fast ärligt... MM300 är en toolwatch som en äldre Subb, inget som jag stör mig på.