Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är min förebildPrecis lagom, har rätt få inlägg på detta forum
![]()
Enligt min flickvän så sitter jag och kollar klockor hela dagarna...
Som sig bör min broder, på båda påståendena...Du är min förebild
Enligt min flickvän så sitter jag och kollar klockor hela dagarna...
Oj, alldeles för mycket! Jag måste dra ner på det 2020.
Det har ju gått sådär så här långt haha!
Tid på KS och tänk på klockor sannolikt ca 4 timmar per dag i snitt.
Min fru tycker att jag borde lägga tiden på att vara social istället. Jag förstår inte vad hon menar. KS är väl socialt om något.
Igår blev hon förfärad. Vi håller på att bygga ut huset och idag ska vi träffa vår inredningskonsult på möbelaffären för att välja soffa, vilket jag förstås hade glömt/förträngt. Givetvis fick jag knivhugget att det vore bra om jag tänkte mer på utbyggnaden än klockor![]()
Nejdå, hysterin lägger sig snart och folk kommer återgå till sina vanliga liv. Förstås med förbehåll för de som förlorat arbeten eller kursat sina småbolag. Hjulen kommer sakta börja rulla och folk återfå sina arbeten. Det kommer att ta tid men det kommer att hända. Vi måste våga vara positiva.Off topik men en inredningskonsult lär ju ligga pyrt till ganska snart.
Nejdå, hysterin lägger sig snart och folk kommer återgå till sina vanliga liv. Förstås med förbehåll för de som förlorat arbeten eller kursat sina småbolag. Hjulen kommer sakta börja rulla och folk återfå sina arbeten. Det kommer att ta tid men det kommer att hända. Vi måste våga vara positiva.
Precis lagom, har rätt få inlägg på detta forum
![]()
Det är nog bara en tidsfråga tyvärr! Men väl värt det. Det är en dyr men lindrig sjukdom. Ser fram emot att följa din väg ner i sjukdomenHaha...
Jag själv lägger nog lagom tid. 20-30 minuter per dag kanske. Men känner att jag kommer fastna i träsket om jag känner mig rätt.