• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hyllan club >>

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Nej det tycker jag inte. Jag lägger mig inte i hur de sköter sitt forum eller hur de bemöter anklagelser av försmådda medlemmar som vill jävlas. Med tanke på att det dyker upp både det ena och det andra miffot här med jämna mellanrum så tycker jag de hanterar det bra och förstår inte hur det skulle gynna forumet att offentligt svara på anklagelser av olika slag. Att enskilda medlemmar vill höra skvaller och är skandallystna bör de inte ta hänsyn till.
Inte när man ser vem det är som kommer med anklagelsen.
Kanske inte för er och många andra som är insatta i historien men för mig som relativt ny medlem känns det som allvarliga anklagelser och att det är svårt att värdera sanningshalten.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Kanske inte för er och många andra som är insatta i historien men för mig som relativt ny medlem känns det som allvarliga anklagelser och att det är svårt att värdera sanningshalten.
Om ledningen inte tycker tramset är värt att bemöta så förstår jag uppriktigt inte dina bevekelsegrunder för att fortsätta tjata. "Håll käften och lägg upp en bild på en klocka, eller dra någon annanstans för att tugga luft" hade jag uppmanat dig om jag drivit forumet.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Kanske inte för er och många andra som är insatta i historien men för mig som relativt ny medlem känns det som allvarliga anklagelser och att det är svårt att värdera sanningsha
Jag svarade precis vad jag ansåg angående anklagelser i det inlägg du just citerade. Verkade mest som du ville ha snaskiga detaljer och skvaller efter ditt inlägg om att stirra på bilolyckor tidigare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp