Vi provar.En påse med kokta ägg a la mässingspatinering kanske också kan ha lite effekt över tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi provar.En påse med kokta ägg a la mässingspatinering kanske också kan ha lite effekt över tid.
Ser den gula tavlan.På testfronten intet nytt.
På testfronten intet nytt.
Kanske skall hälla i lite väteperoxid.Kanske blir för lite syre?
Ingen dedikerad men jag kör just nu på en Seikolänk.Mitt i denna förnedringsporr undras ifall någon vet om det finns länk till dykvarianten av Inox?
Är sugen på att skaffa en men vill gärna ha såväl vridbar bezel som länk.
Mitt i denna förnedringsporr undras ifall någon vet om det finns länk till dykvarianten av Inox?
Är sugen på att skaffa en men vill gärna ha såväl vridbar bezel som länk.
Ingen officiell än. Dom jobbar på det dock och hoppas ha en redo lagom till nästa år. Kanske blir i samma veva som dom går till att köra allt stålarbete inhouse, dvs länkar, boetter etc.
Detta är väl spa om något, sillaspa.Jag som trodde att denna tråd trillat till botten och nu låg bortglömd. Så fel jag hade. INOX borde få en riktig spahelg snart och slippa detta eviga lidande.
Idag är "i morgon"!!!!!Update:
tror jag öppnar i morron.
Lugn, jag har inte glömt bort er.Idag är "i morgon"!!!!!
Då var det dags att öppna, ställer under spisfläkten för säkerhets skull.
Luktade faktiskt mindre än förväntat, knapp så man hade spytt av det på midsommardagen.
Vissa trodde att det kom till för lite syre i den vaccade påsen så lite sönderfallande väteperoxid borde syresätta det rejält.
Börjar lite försiktigt...
men ingen större reaktion så vi förflyttar oss till diskhon och häller en rejäl skvätt ur flaskan.
Efter en stund börjar det ta fart.
Makalöst. De är som sagt helt outstanding, de där inoxarna.Nu när doften är borta verkar klockan helt opåverkad av av veckan som gått.
Hinner du någonsin bära klockan?Nu när doften är borta verkar klockan helt opåverkad av av veckan som gått.
Dagens klocka.Hinner du någonsin bära klockan?
Med tanke på hur Du beter Dig är väl detta det hårdaste testet..?Testandet fortsätter, har suttit sexton timmar på armen idag.