• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Veckoslutsuppdatering:

Verkar inte hända så mycket, varken på jäsningsfronten eller äggsvavlingsprocessen. :(
Kanske inte helt oväntat.

WP_20161002_012.jpg
WP_20161002_015.jpg

Mitt i denna förnedringsporr undras ifall någon vet om det finns länk till dykvarianten av Inox?
Är sugen på att skaffa en men vill gärna ha såväl vridbar bezel som länk.

Mitt i denna förnedringsporr undras ifall någon vet om det finns länk till dykvarianten av Inox?
Är sugen på att skaffa en men vill gärna ha såväl vridbar bezel som länk.

Ingen officiell än. Dom jobbar på det dock och hoppas ha en redo lagom till nästa år. Kanske blir i samma veva som dom går till att köra allt stålarbete inhouse, dvs länkar, boetter etc.

Jag som trodde att denna tråd trillat till botten och nu låg bortglömd. Så fel jag hade. INOX borde få en riktig spahelg snart och slippa detta eviga lidande.

Då var det dags att öppna, ställer under spisfläkten för säkerhets skull.

WP_20161010_008.jpg

Luktade faktiskt mindre än förväntat, knapp så man hade spytt av det på midsommardagen. ;)

Vissa trodde att det kom till för lite syre i den vaccade påsen så lite sönderfallande väteperoxid borde syresätta det rejält. :)

WP_20161010_009.jpg

Börjar lite försiktigt...

WP_20161010_010.jpg

men ingen större reaktion så vi förflyttar oss till diskhon och häller en rejäl skvätt ur flaskan.

WP_20161010_011.jpg

Efter en stund börjar det ta fart.

WP_20161010_012.jpg

Då var det dags att öppna, ställer under spisfläkten för säkerhets skull.

WP_20161010_008.jpg

Luktade faktiskt mindre än förväntat, knapp så man hade spytt av det på midsommardagen. ;)

Vissa trodde att det kom till för lite syre i den vaccade påsen så lite sönderfallande väteperoxid borde syresätta det rejält. :)

WP_20161010_009.jpg

Börjar lite försiktigt...

WP_20161010_010.jpg

men ingen större reaktion så vi förflyttar oss till diskhon och häller en rejäl skvätt ur flaskan.

WP_20161010_011.jpg

Efter en stund börjar det ta fart.

WP_20161010_012.jpg

:eek:

Tillbaka
Topp