Nejdå, du är inte ensamJag är kanske ensam i världen... Men jag har inte sett ett endaste avsnitt!
Såg första avsnittet, fattar inte hype'n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, du är inte ensamJag är kanske ensam i världen... Men jag har inte sett ett endaste avsnitt!
Snubblade över denna på Instagram. Vad är det en ung RvP rockar för något?
Jag har ingen anledning att tvivla på dig, men, fanns den redan då?Breitling Bentley?
Jag har ingen anledning att tvivla på dig, men, fanns den redan då?
Denna kom iaf 2002, tror det är en av de första modellerna!Jag har ingen anledning att tvivla på dig, men, fanns den redan då?
Nej du är inte ensam i världen. Jag vet absolut inget om Game of thrones. Alla kan väl inte vara intresserade av samma sak...Jag är kanske ensam i världen... Men jag har inte sett ett endaste avsnitt!
Instämmer. Och skönt är väl det!Den snubben gillar allt med en dyr logga på. Sorry Emil, men stil kan inte köpas för pengar.
Jacob & Co?Franck Muller
Who?Todd Gurley gnistrar lika...
Världens (kanske) bästa running back just nu. Spelar för LA Rams i NFL.
Han kanske ville köpa en Pepsi men var tvungen att köpa några hyllvärmare förstInters Mauro Icardi köpte presenter till sin lagkamrater...
Sådärja..Inters Mauro Icardi köpte presenter till sin lagkamrater...
Vilken modell är det de fått, vet nån? Jag ser inte men nån blåtavlad DJ kanske.Inters Mauro Icardi köpte presenter till sin lagkamrater...
Nån som har koll på vad det var för modell?Inters Mauro Icardi köpte presenter till sin lagkamrater...
Vilken modell är det de fått, vet nån? Jag ser inte men nån blåtavlad DJ kanske.
Ser nästan ut som TT med blå tavla och beezel så skulle kunna vara en 116613LB men kan ha felNån som har koll på vad det var för modell?
Kan ju inte va sportrolex iaf, för dom e ju skitsvåra att få tag i.
Edit: tvåa på bollen ser jag.
Vilken modell är det de fått, vet nån? Jag ser inte men nån blåtavlad DJ kanske.
Ser ut som DJs va?Nån som har koll på vad det var för modell?
Kan ju inte va sportrolex iaf, för dom e ju skitsvåra att få tag i.
Edit: tvåa på bollen ser jag.
Ganska exakt så faktiskt, och då snackar vi bara nån slags grundlön från Inter.Läste att han köpt 34 st totalt till laget så det lär ha gått åt en veckolön eller två.
Läste precis att han har ca 1 miljon i veckan och då är han "bara" 7:e bäst betalda i Serie A.Ganska exakt så faktiskt, och då snackar vi bara nån slags grundlön från Inter.
Läste precis att han har ca 1 miljon i veckan och då är han "bara" 7:e bäst betalda i Serie A.
Ronaldo, den stackaren, har ca 6 millar i veckan!