Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser out som ett grodyngel, får 2/10 toasters.
Den var cool.Tycker denna nya var lite cool..
![]()
Sjukt mycket bättre.Tycker denna nya var lite cool..
![]()
Jo, det är dem. Sedan kan den som gillar formgivning se att designen från återfinns i en annan världskänd storsäljare från annan tillverkare. Väldesignat och kul!Är den inte redan en kultklocka?
Jepp, Applewatch köpte hela gummibandsgrejen. Men igen.. när man kollar detaljerna. Jag har en sub från Rolex men den är inte nära detaljerna i tavlan och visare. Och snyggt med ett ”tittfönster” bak för urverket.Jo, det är dem. Sedan kan den som gillar formgivning se att designen från återfinns i en annan världskänd storsäljare från annan tillverkare. Väldesignat och kul!
Får lite vibes av H. Moser swiss mad watchTycker denna nya var lite cool..
![]()
Kul bok, särskilt att analysera vilka de hade rätt/fel kring!Bok från 2001, om jag minns rätt.
![]()
Haha ja det är den där silvriga boken "stil" va?Bok från 2001, om jag minns rätt.
![]()
”Snyggt”, silvrig, ja.Haha ja det är den där silvriga boken "stil" va?
Ja så var det ja!”Snyggt”, silvrig, ja.
Tydligen finns det en 2014-utgåva, undrar om klockavsnittet är uppdaterat?
https://www.bokus.com/bok/9789174244670/snyggt-en-stilguide-for-man/
Dem är så fula att dem blir fina. Men det har tagit mig många år att inse det