• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

iko

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Sålde en g-shock till herren i fråga. Allt gick hur smidigt som helst och kontakten var trevlig. Rekommenderar honom gärna som köpare! 👍
 
  • Love
Reactions: iko

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Marathon till herr @iko i en F2F-affär. Mycket trevlig köpare från start till slut. 100 % GG i min bok och gör gärna affär igen!
 
  • Love
Reactions: iko

Miroi

Breitling
Ännu en ny klocka till min samling. Seiko5 som jag köpte av Iko, affären var f2f och det gick strålande. En härlig och väldigt trevligt kille som man skulle gärna vilja göra flera affärer med. Utan tvekan a GG!
 
  • Love
Reactions: iko

Nilzén

Cartier
Sålt en Marathon till @iko och det var en genomtrevlig affär präglad av god kontakt och öppenhet. Lägger utan tvekan denne herre till min lista av pålitliga goodguys!
 
  • Love
Reactions: iko

Rico

Cartier
2-Faktor
Sålde ett miltat oyster. Snabb betalning och rakt igenom trevlig affär!
 
  • Love
Reactions: iko

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Köpt en billigare klocka av Iko. Allt gick väldigt smidigt och bra. Inga problem 😊👍
 
  • Love
Reactions: iko

Popolino

Omega
Friends Of KS
2-Faktor
Gjorde affär med @iko som blev en extremt tråkig historia. En 0 % GG i min tråd, för min egen del hoppas jag att jag slipper ha med med honom att göra i framtiden. Med andra ord uppmanar jag er att unvika affärer med honom. För er som vill ha detaljerna är ni välkomna att höra av er via PM då händelseförloppet är allt för långt för att få med i detta inlägg.
 
  • Wow
Reactions: iko
Topp