Du är min man du!Kööööööööööööööööööööööööööööp för fan! Lyfr röven från soffan och aggera, tänk på barnen dom behöver sin far nöjd och med huvudet intakt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är min man du!Kööööööööööööööööööööööööööööp för fan! Lyfr röven från soffan och aggera, tänk på barnen dom behöver sin far nöjd och med huvudet intakt!
Aldrig i livet sörrö!
Aldrig i livet sörrö!![]()
Nej, helguld är inte för mig... Med enda anledningen att jag inte har råd!hrmpf, isåfall, gå helguld. Inga mer halvmesyrer. Allt eller inget. Enda två-ton jag kan tänka mig är platina-vitguld![]()
It aint working bro..Ojoj, helguldare! Någon som börjar bli gammal ;-) Och är det bara jag som tycker G/S ser lite halvrackigt ut, oavsett om man har råd eller inte. Why Ricrob? Har leben köpt en sån nyligen eller ;-)
Jag vet inte vad det är, men av någon anledning känns det som det är min plikt att jävlas med just dig
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."