Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det var den rörigaste hemsidan jag sett (jordbruksverkets). Stört omöjligt att hitta en lista ju. Får väl tolka det som att det finns massa fler alligatorer och pytonormar nu än innan.
Har ett alligatorläder därifrån. Vet inte om det är äkta, troligtvis inte. Bra kvalle!Är det någon som har testat python-banden från Officialtime?
Om inte - har någon testat några andra band från dem? Allmän kvalitét? Har det funkat smidigt att handla från dem?
Man kan ju köpa alligatorkött i köttdisken på sina ställen. Tog en alligatorburgare med sonen i somras. Vidrigt måste jag säga....
Skickas från min iPhone via Tapatalk
...vilket är svårare än man skulle kunna tro.Jäkla snygga Jacob! Nu blev man sugen på o köpa en klocka som går att använda med pyton
Precis vad jag tänkte, när man har så utstickande band måste klockan vara diskretare. Oavsett jäkligt snyggt och kul att du vågar!...vilket är svårare än man skulle kunna tro.Inte enklaste valet att matcha.
Tack!
Precis. Eller blinga ut all the way. Själv tog jag det mest diskreta i lådan.
Jäkligt snygg matchning! Bara gratuleraPrecis. Eller blinga ut all the way. Själv tog jag det mest diskreta i lådan.![]()
![]()
Min leverans tog 5 veckor vilket jag inte tror är standard. Dels hade ett mail från dom där de ville säkerställa något hamnat i min junkmail i en vecka innan jag hittade det. Dels var det jul och de hade, enligt utsago, extramycket beställningar.Nu är ju frågan vad man ska köpa till dj.
Hur långa var lev tiderna Jacob ?