Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftigt! Ser mycket fram emot detta.I skrivande stund tittar jag ut över alperna och försöker smälta de många intrycken från de senaste dagarna. Här kommer en liten teaser...
Återkommer med reseskildring inom kort...
Kul grej och tack för att du kommer dela med dig mer!I skrivande stund tittar jag ut över alperna och försöker smälta de många intrycken från de senaste dagarna. Här kommer en liten teaser...
Yes! Det här vill jag vara med på!I skrivande stund tittar jag ut över alperna och försöker smälta de många intrycken från de senaste dagarna. Här kommer en liten teaser...
Jag träffade även Laurent och Christian Ferrier...Haha skön teaser. Öppnar med egentagna bilder på herrarna Dufour, Kari och V. Halter. Mäktigt.
I skrivande stund tittar jag ut över alperna och försöker smälta de många intrycken från de senaste dagarna. Här kommer en liten teaser...
Kommer strax, måste sammanställa lite bilder och skriva ngt kloktKom igen, vi vill se mer! Verkar varit en episkt bra trip.