• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

INEX klocka värde?

Knugen^

Basic
Vad kan man tänka få ut av en gammal INEX klocka? Har ingen koll på klockor mer fundersam om man ska försöka få några hundringar eller om de ska slängas
Tack

Ingen aning riktigt hur gammal men måste iallafall vara över 20 år.

Bilagor

• IMG_20170723_172907.jpg
    IMG_20170723_172907.jpg
    147.3 KB · Visningar: 335
En 50 lapp kanske, går klockan så skall den naturligtvis inte kastas! Lämna in den till några som håller på med välgörenhet, typ; PMU, Rödakorset, Ta Tillvara etc . Finns alltid folk som köper klockor, och kan den glädja någon så är ju det bara bra! Inex är ju ett halvhyfsat märke, har för mig att det var klockmäster som hade det som sitt eget märke!

Senast ändrad:
Kul att detta märke dök upp. Jag har en som är arvegods efter en kär släkting, så jag bär den ibland trots att den ser lite sliten ut. Den gör sin tjänst fortfarande, och köptes nog någon gång under första halvan av 1990-talet.

Bilagor

• 20120417_171759.jpg
    20120417_171759.jpg
    480.4 KB · Visningar: 99
Tillbaka
Topp