• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

InFeFe

WHU

Panerai
2-Faktor
Har gjort en f2f affär med den här trevliga unge mannen.
En kopp kaffe och lite givande klocksnack hann vi med också, absolut en goodguy i min bok!
 
Köpte en Omega Speedmaster utav InFeFe, diskuterade lite på onsdagskvällen, köpet gjordes upp klockan skickades med värdepost och på fredagseftermiddagen satt klockan på min handled. Utmärkt kommunikation och trevlig säljare.
 

Snårtas

Rolex
Sålde en dyrare klocka till @InFeFe som visste vad han ville. Tuff förhandlare, men pengar Swishades utan dröjsmål när affären var överenskommen. Snabb uthämtning och snabb återkoppling vilket känns extra viktigt när det är en större köpesumma. Goodguy!
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Bytt klocka med InFeFe, och allt fungera som det ska göra, från kommunikation till affären så är Infefe en 100% Goodguy! Gör gärna fler affärer med Infefe
 

Amme

Cartier
Köpte en klocka av InFeFe +80' klassen helt problemfritt. Klockan var som beskrivet. Klart goodguy!
 
Sålde en klocka till @InFeFe, verkligen inga som helst konstigheter med denna goodguy, supertrevlig och seriös!
Dock ett minus att han inte hade tid med en bira i solen ;)

Rekommenderas verkligen, kan tänka mig både köpa/sälja igen!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Hjälpte en god vän att sälja hans klocka till InFeFe (100k+ klassen). Möttes upp F2F och affären var hur smidig och trevlig som helst. Tummen upp!
 

bogo

Omega
2-Faktor
Sålt OT till @InFeFe. Finns inget att anmärka på! Blixtsnabb betalning och trevligt snack.

100% GG som jag gärna gör fler affärer med!
 

Finne

Omega
Precis gjort en deal med InFeFe
Klockan betalades i förskott och hämtades dagen efter.
Bra kommunikation hela vägen
Bra beskrivning av klockan
Rekommenderas starkt
 

tedlapidus

Cartier
Köpt en klocka av @InFeFe ,f2f. Verkligen en trevlig kille. Mycket snabb och smidig affär med kort varsel. Dessutom trevligt klocksnack. Rekommenderas. 100% goodguy..:rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
 
Topp