• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inget flyger under radarn längre...

Räv

Cartier
2-Faktor
37 500 + Kaplans.
Ett bra pris för en extremt ovanlig vitgulds-constellation. Tror att jag sett en enda till av den modellen. Boetten ser riktigt bra ut - med reservation för att jag inte har sett baksidan. Tavlan inte så mycket.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
37 500 + Kaplans.
Ett bra pris för en extremt ovanlig vitgulds-constellation. Tror att jag sett en enda till av den modellen. Boetten ser riktigt bra ut - med reservation för att jag inte har sett baksidan. Tavlan inte så mycket.
Jagar man ovanliga fåglar är den såklart väldigt kul, själv tycker jag den är väldigt beige (ljus-grå/gul). Kul att den dök upp!
 

Räv

Cartier
2-Faktor
Den andra jag såg hade tvåfärgad pie pan. Undrar om inte den här också hade det från början och att det är vad som slår igenom även nu med missfärgningen (det en del kallar patina...).
 

Räv

Cartier
2-Faktor
Lägger in en bild för framtida referens.

46824847105_afc0a9f9e2_h.jpg
 
Topp