• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inget köpsug, klådan är borta!

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Det slog mig alldeles nyss, jag har inget sug efter att köpa klocka just nu?

Sedan jag fick hem 16570 och min Zodiac Sea Wolf har jag inte varit särskilt sugen på att köpa något nytt. Det har säkert gått.... mer än en och halv vecka nu ;)

Jag är väl inte botad från köpklådan?









Nä, just det ja. Jag köpte ju nåt här i början av veckan.... från Peru.





Vet inte vad jag vill uppnå med detta inlägg men det är ju fredag och 25 grader varmt i skuggan så jag skyller på värmen då.

Trevlig helg!

myzemema.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag å andra Sudan är bekymrad över mitt köpsugna. Tror inte längre det handlar om klockor utan bara om att köpa. Fick ju min DJ för en dryg vecka sedan. Skitnöjd på alla sätt o vis, grymt fin klocka men kan inte skaka bort tanken på att flippa bara för att köpa nått annat....svårt att släppa AT day date....Gud!
 

svesam

Rolex
Känn lugnet, det är bara paus i suget.
Det kommer snart krypande igen, det är omöjligt att skydda sig ;)

/Daniel
 

Danielle

Panerai
Har inte haft något köpsug sen jag köpte Explorern. Men nu är jag sugen på något nytt, har dock ingen aning om vad...
 
Topp