Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asså, en 1655 tycker jag man endast skall sälja om man behöver pengar när ens barn blivit kidnappade av rån-mördare med dokumenterat pedofila böjelser som går på rökheroin.
Men iofs förstår jag vad du menar, får man dille och inte känner att man kan använda grejer man har på ett bekvämt sätt så går ju hela grejen lite förlorad. (Känner en kille med en veteranbil som var så fin att han blev tvungen att köpa en till likadan som var lagom rutten då han inte kunde njuta av att bränna runt i den fina. I-lands problem de-luxe.)
Nåja, grattis till 16750:an, den får min 1675:as luggs att se ut som rått-öron. Morrr ...
Är du gift? Annnars kan du härmed se detta som mitt officiella frieri efter ditt första stycke.
Nåja, grattis till 16750:an, den får min 1675:as luggs att se ut som rått-öron. Morrr ...
Jag är fel person att reda ut detta komplicerade kapittel. Men principen är att ju fler gånger en klocka polerats/slipats för att få bort repor och bucklor, ju mindre blir boetten. Och när tokstollar gör arbetet fins det risk för att luggarna dessutom tappar formen på olika sätt, kanske det mest uppenbara är när kanterna kan ha blivit väldigt runda och ger ett nästan smält intryck. Svår dock att se på bilder tycker jag ofta. Men irl kan det vara uppenbart, ibland.Okej, dags för en lektion för oss som 'int begrip'. Hur ser luggarna på din ut? Kan ni förklara hur dom bör se ut och hur man inte vill att dom ska se ut?
Jag är fel person att reda ut detta komplicerade kapittel. Men principen är att ju fler gånger en klocka polerats/slipats för att få bort repor och bucklor, ju mindre blir boetten. Och när tokstollar gör arbetet fins det risk för att luggarna dessutom tappar formen på olika sätt, kanske det mest uppenbara är när kanterna kan ha blivit väldigt runda och ger ett nästan smält intryck. Svår dock att se på bilder tycker jag ofta. Men irl kan det vara uppenbart, ibland.