Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:Kanske kör en Maradona!! Subben kan du få köpa istället för en Explorer :mrgreen:
Fryken skrev:Målarn skrev:Kanske kör en Maradona!! Subben kan du få köpa istället för en Explorer :mrgreen:
Hehe. Är intresserad förutsatt att du tar en HD Street Bob i inbyte. :lol:
Så går det när man fuskarKnät skrev:Vilket inlägg var nr 10000 undrar jag lite snabbt?? För det som är numrerat 10000 av forumet självt är det andra inlägget här: https://klocksnack.se/viewtopic.php?f=4&t=966 (kolla länken när man trycker citera eller rapportera..)
Oja, visst fasiken "fuskade" jag och gissade inte..
Knät skrev:Ah.. Det är ju klart..
Försökte alltså inte frånta dig äran på något sätt.. Jag bara funderade lite på hur Denke & Co hade räknat..
Knät skrev:Ah.. Det är ju klart..
Försökte alltså inte frånta dig äran på något sätt.. Jag bara funderade lite på hur Denke & Co hade räknat..
Det där ser spännande ut, har du fler bilder på skönheten?max skrev:Woooah tacks så mycket för bandet!! Kass bild men blev finfint!
John R skrev:Jag gissar på mig själv!
/ John R