• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Inofficiella Alla-hjärtans-dagtråden!

M021

Guld
2-Faktor
14feb, Dagen är här som många uppskattar, som många föraktar, som många missar hela och hållet, som många tar tillfället i akt att tillbringa med sin kära,
Själv har jag turen att tillbringa den med ms leopard,

Tänkte vi dra till med en inofficiell tråd;)!

Står fortfarande i valet och kvalet, lite ädel metall blir det, börjar eftermiddagen med 50 shades of grey, Någon hyped film tydligen... Sedan en whiskey på det..

Så, vad bär ni dagen till ära?
iJ1mN9Y.jpg

Fick en schackpjäs av frugan. Hade kollat på den i en inrednings-/antikaffär tidigare men köpte den aldrig vilket jag ångrade.
7296f63d86840f203b832d71883649f4.jpg

Hon är skickad på massage nu så jag tänkte ta dottern ner till Linnégatan 2 och köpa ett par nya dojjor till mig själv.

14feb, Dagen är här som många uppskattar, som många föraktar, som många missar hela och hållet, som många tar tillfället i akt att tillbringa med sin kära,
Själv har jag turen att tillbringa den med ms leopard,
Tänkte vi dra till med en inofficiell tråd;)!
Står fortfarande i valet och kvalet, lite ädel metall blir det, börjar eftermiddagen med 50 shades of grey, Någon hyped film tydligen... Sedan en whiskey på det..
Så, vad bär ni dagen till ära?

uploadfromtaptalk1423915502633.jpg

Fifty shades of grey? Nää. Four shades of green och tvättning ska det vara! ;)

Edit: Det var då själva fan vad svårt det ska va att få med bilden...

Alla hjärtans dag firas så klart ensam! Avsluts lämpligen med valfri film (gärna med Jude Law), medan man gråter sig till sömns i fosterställning! :shifty:

Alltid kul att vara singel
Det är en lördag, perfekt ju! På med finklockan, finns många vilsna själar som söker tröst där ute.. Låter för hemskt nu känner jag..

En bra dag i min bok!

Fick sovmorgon, blev väckt med lätt frukost på sängen, nu brunch på Siggesta gård med tillhörande aktiviteter för barnen, sedan vet jag inte mer eftersom frugan styrt upp denna dag, som även kallas min FÖDELSEDAG!
image.jpg

Ser tr
En bra dag i min bok!

Fick sovmorgon, blev väckt med lätt frukost på sängen, nu brunch på Siggesta gård med tillhörande aktiviteter för barnen, sedan vet jag inte mer eftersom frugan styrt upp denna dag, som även kallas min FÖDELSEDAG!
image.jpg
Fått med det mesta av det viktigaste i den bilden, frugan plåtar, ungen framför och rollen med på ett hörn ;)
Ser ut att bli en bra dag, grattis!

Tillbaka
Topp