S
Staafen
Guest
Kan någon hjälpa stackaren att korta länken?Nick Jonas har kört sin GMT Master II i 18K under flera tillställningar i år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan någon hjälpa stackaren att korta länken?Nick Jonas har kört sin GMT Master II i 18K under flera tillställningar i år.
Sjukt, trodde att det var Kim Sulocki!Jeremy Renner värkar ju vara något av en klockentusiast då han växlar mellan flera olika väldigt fina klockor från märken som IWC, Omega, Jaeger Lecoultre, Cartier och Tag Heuer tror även att jag sätt en bild där han bär en Patek.
Här bär han en jäkla fin Cartier Santos xl
Enligt flera källor så bar han enbart Rolex. Oftast en daydate i guld men han ska även ha haft en svarttavlad Rolex som bör ha varit en Explorer eller DJ och jag antar att det är den som är på bild. Någon Rolexexpert kanske kan ge ett bättre svar baserat på länktyp osv?Någon som vet vad herr Cash bär för ur?
Det hade jag ingen aning om, han hade bra smak då med andra ord. Det ser ut som en Explorer men kan ju lika gärna vara en DJ.Enligt flera källor så bar han enbart Rolex. Oftast en daydate i guld men han ska även ha haft en svarttavlad Rolex som bör ha varit en Explorer eller DJ och jag antar att det är den som är på bild. Någon Rolexexpert kanske kan ge ett bättre svar baserat på länktyp osv?
ALS DatographVilken klocka?
Ser ytterst obehagligt ut at bära klocka så där halvvägs upp på handryggen.Någonting säger mig att det inte var BOOM-klockor du unnade dig, Jonas.
Guld ska bäras med lite häng.Kan någon hjälpa stackaren att korta länken?
Haha vet inte om jag håller med men oavsett var det där lite väl.Guld ska bäras med lite häng.
Har tyvärr inte den pavé-tavlan, men rätt nära. Var någon annan som knep den senaste.
Kavaj, skjorta och slips och sen hela julgranspyntningen runt handlederna.Bugattis president, Stephan Winkelmann med en Blancpain
Godafton gott folk.
Kan någon identifiera vad Rogan har på vänstra handleden här:
I sann nationalistisk anda sportar han även LMM01 från den franska mikrotillverkaren Merci Watches.Marcron med en Longines
Vad är det där för monster?Arnold med timepiece modell större
Äh bara 65mm ju.Vad är det där för monster?
Klockan alltså, inte Arne
Måste vara den här han bär? https://www.ablogtowatch.com/batman-the-dark-knight-rises-limited-edition-jaeger-lecoultre-watch/Mästerregissören Christopher Nolan med en Reverso
Inte helt osannolikt Den hade jag gärna haft själv
+1 Fast kanske inte flippat så ofta till sidan med Batman-logganInte helt osannolikt Den hade jag gärna haft själv
Ha hänsyn till hans ålder, han behöver nog rätt stora visareArnold med timepiece modell större