Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att vara likt denna:Vad har Spurs mittback Toby Alderweireld för klocka?
Lite oväntat val där!Hittade denna också! Någon som vet vilken ref de är på Blink 182-sångaren Mark Hopps’s Cartier Pasha?
Marta Vieira da Silva
Noll koll här också!
Har svårt att förstå retoriken en av världens bästa fotbollsspelare. Hade det stått en av världens bästa fotbollsspelare inom damfotboll hade jag bejakat det för hon är nog den allra bästa.Marta Vieira da Silva
Varför det?Har svårt att förstå retoriken en av världens bästa fotbollsspelare. Hade det stått en av världens bästa fotbollsspelare inom damfotboll hade jag bejakat det för hon är nog den allra bästa.
För att hon inte räcker till om man ska jämföra med alla fotbollsspelare sett till båda könen. Man måste se damfotboll som en egen kategori, på samma sätt som man ser på annan idrott.Varför det?
Är rätt säker på att det är en PAM180 i vitguld med kolfibertavla, ETA-verk. Den finns också i gulguld (PAM140), en av de få i som finns i gult guld inom Paneraivärlden.När man ska få sin dos covid-vaccin gäller det att ha koll på tiden.
Riktigt kaxigt! Ser ut att vara en mellanstorlek på solo?snyggt på tennisbanan. Cartier tank.
Tank Louis 23x30 skulle jag tro.Riktigt kaxigt! Ser ut att vara en mellanstorlek på solo?
Fin bild. De ser lyckliga ut.Tank Louis 23x30 skulle jag tro.
Hublot vintage, så mycket vintage nu Hublot kan bli.Vad har statschefen för åtgången pandemiklocka?
Lite svårt att se men kanske SPB143 eller liknande?Det ser ut som Émilien Jacquelin sportar en Seiko, men vilken?
(fasen vad skoj att det inte bara är träningsklockor och Bø som har sin RM)
Ja jag var också inne på SPB14X.Lite svårt att se men kanske SPB143 eller liknande?
Den ser dessutom ut att ha en upphöjning i mitten av bandet vilket också stämmer överens med modellen:Ja jag var också inne på SPB14X.
MDM/Hublot, känns rätt vintage i Hublot kretsarHublot vintage, så mycket vintage nu Hublot kan bli.
Jag hade aldrig hört talas om MDM så jag googlade. Jag gillar de lite äldre varianterna av någon anledning.MDM/Hublot, känns rätt vintage i Hublot kretsar