Will Ferrell var idag inne och köpte en Worldtimer med orange tavla på Krons! Nu alltså känd som Will Ferrell Worldtimer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Will Ferrell var idag inne och köpte en Worldtimer med orange tavla på Krons! Nu alltså känd som Will Ferrell Worldtimer
Men påven kingar det som vanligt med sin CasioVet inte om Félix Tshisekedi varit med i tråden förut?
"Sidas arbete ska bidra till fred, stärka motståndskraften mot kriser och skapa långsiktig förbättring för befolkningen. Kvinnors rättigheter är en profilfråga. Sida ger också humanitärt stöd till de människor som har det svårast."
Är man förvånad?Jag vågar inte svara på sanningshalten i siffrorna nedan. Men kom att tänka på den här tråden när jag såg tweeten nedan.
Nu har jag dålig koll på mannen på bilden men om man gör antagandet att han har råd med det mesta så är ju ändå det där ett riktigt kul val!Pep med en A. Lange & Söhne
Peps passning (?) inför CL-åttondelsfinalen
I kväll ställs Manchester City mot Leipzig på tysk mark. Som av en händelse dök därför Pep Guardiola upp med en speciell lyxklocka. Klockan är värld cirka 1,6 mwww.aftonbladet.se
Jag brukar kolla en mängd olika videor på youtube bl.a. teologiska videor. I en video bär Allen Nolan, en amerikansk pastor, en klocka jag aldrig sett förut.
Det ser ut som en Rolex Daytona. Men röd, finns det sådana?
Ja han är kanske inte så väldigt känd internationellt men hoppas det går bra att posta bilden här ändå.
Nja inte ser det där ut som en daytona väll
Näe.Påminner väl ändå starkt tycker jag.
Påminner inte starkt om en Daytona. Inte ens lite.Inte en homage?
Påminner inte starkt om en Daytona. Inte ens lite.
Invicta eller annat liknande skräp.Såklart den påminner en del. De 3 subdialerna är ju lika Daytonas. Hursomhelst är bilden suddig och det är svårt att se detaljer. Vad har du för förslag att det är för klocka?
Invicta eller annat liknande skräp.
Rätt säker att den där AP:n är fekjat skräp.Sorga går från en isad AP till en Diesel Mr Daddy 2.0(?), classy
Det är den.Rätt säker att den där AP:n är fekjat skräp.
Säger inte emot digRätt säker att den där AP:n är fekjat skräp.
Påminner väl ändå starkt tycker jag. Men det kan ju vara nån homage också.
Såklart den påminner en del. De 3 subdialerna är ju lika Daytonas. Hursomhelst är bilden suddig och det är svårt att se detaljer.
Vad har du för förslag att det är för klocka?
Ser ut som en medium size TT dessutom.Pierre Gasly med en Santos
För bred.Oscar 2023!
Kanske för "På västfronten intet nytt" av Erich Maria Remarque
Cartier TANK?
I vilket fall som helst, en hel del blod....Nån som har en gissning vad Soygurt har på armen?