• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Vet inte om Félix Tshisekedi varit med i tråden förut?

"Sidas arbete ska bidra till fred, stärka motståndskraften mot kriser och skapa långsiktig förbättring för befolkningen. Kvinnors rättigheter är en profilfråga. Sida ger också humanitärt stöd till de människor som har det svårast."

FB_IMG_1675335938315.jpg

FB_IMG_1675335951823.jpg
Men påven kingar det som vanligt med sin Casio

Pep med en A. Lange & Söhne

1677076454760.png
Nu har jag dålig koll på mannen på bilden men om man gör antagandet att han har råd med det mesta så är ju ändå det där ett riktigt kul val!

Jag brukar kolla en mängd olika videor på youtube bl.a. teologiska videor. I en video bär Allen Nolan, en amerikansk pastor, en klocka jag aldrig sett förut.
Det ser ut som en Rolex Daytona. Men röd, finns det sådana?
Ja han är kanske inte så väldigt känd internationellt men hoppas det går bra att posta bilden här ändå.

Screenshot_20230225_201349_YouTube.jpg

Jag brukar kolla en mängd olika videor på youtube bl.a. teologiska videor. I en video bär Allen Nolan, en amerikansk pastor, en klocka jag aldrig sett förut.
Det ser ut som en Rolex Daytona. Men röd, finns det sådana?
Ja han är kanske inte så väldigt känd internationellt men hoppas det går bra att posta bilden här ändå.

Screenshot_20230225_201349_YouTube.jpg

Nja inte ser det där ut som en daytona väll 🙃

Påminner väl ändå starkt tycker jag. Men det kan ju vara nån homage också.
Såklart den påminner en del. De 3 subdialerna är ju lika Daytonas. Hursomhelst är bilden suddig och det är svårt att se detaljer.
Vad har du för förslag att det är för klocka?

Fast tre subdials har ju 10000miljoner klockor, resten påminner inte alls då boetten är fel, länken är fel, ser ut att sakna kronoknappar på sidorna med 🙈 Noll koll på vad det kan va men ingen daytona iaf 🤓

Tillbaka
Topp