Arcticreef
Silver
Här gör min gamle hjälte (köpte min första Tesla 2013) mig besviken
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hublot?Här gör min gamle hjälte (köpte min första Tesla 2013) mig besviken
Värre än så. RM 029Hublot?
Tycker också det ser ut som exp tavla (och visare) i sub boett. Eller kan det vara sub ring på exp 2? Och avsaknad av 24h visare då.. hmmHär är ett betydligt nyare foto. Ser ut som den sitter på här med, väl? Bästa gissningen är nog Exp II-tavla i en Sub-boett. Tycker index lirar med en Exp II från 90-talet i fotot ovan.
Går det ens att montera vridring på Exp II? Känns som betydligt mer jobb än att ploppa i en ny tavla i en Sub-boett.Tycker också det ser ut som exp tavla (och visare) i sub boett. Eller kan det vara sub ring på exp 2? Och avsaknad av 24h visare då.. hmm
Vet inte. Tyckte snarare det kändes som mindre jobb att trycka dit en annan ring än att byta tavlaGår det ens att montera vridring på Exp II? Känns som betydligt mer jobb än att ploppa i en ny tavla i en Sub-boett.
Lär väl se annorlunda ut under respektive ring, eftersom Exp II inte snurrar, tänker jag? Och jo, noterade avsaknade GMT-visaren också.Vet inte. Tyckte snarare det kändes som mindre jobb att trycka dit en annan ring än att byta tavla
Men gmt visare ser också ut att saknas iofs
Går det ens att montera vridring på Exp II? Känns som betydligt mer jobb än att ploppa i en ny tavla i en Sub-boett.
Racing på 60-talet…. Sjukt besviken om de inte kör med Heuer…
Eller Hamilton?
Vad bär Arnold på armen?
Varför? Och vad får dig att tro att det inte är Heuer?Racing på 60-talet…. Sjukt besviken om de inte kör med Heuer…
Kan väl inte bara vara jag som starkt förknippar Heuer med bilracing?Varför? Och vad får dig att tro att det inte är Heuer?
Missade ett om i ditt inlägg, läste för snabbt.Kan väl inte bara vara jag som starkt förknippar Heuer med bilracing?
Jag tror det är heuer, citerade ett förslag på att det skulle vara en Hamilton..
När vi ändå pratar kändisar, bilracing och Heuers…Missade ett om i ditt inlägg, läste för snabbt.
Bra marknadsföring, allt tidstypiskt är ju trevligt. Heuer är ju fint men nästan för givet, på gränsen till lite tråkigt.När vi ändå pratar kändisar, bilracing och Heuers…
Racers Wearing Heuers | OnTheDash
The definitive guide to vintage Heuer timepieces.www.onthedash.com
Ja, behöver ju inte vara någon klockfantast för den kostymeringen direkt….Bra marknadsföring, allt tidstypiskt är ju trevligt. Heuer är ju fint men nästan för givet, på gränsen till lite tråkigt.
Bilder?!!!!!!Jag såg farkes fares med en stor klocka i stål på nk. Den var för stor för hans hand. En piguet ofshore.
Ingen aning, men de har stavat parkslide fel.Vad bär Arnold på armen?
Ingen aning, men de har stavat parkslide fel.
Ett skämt som kanske bara landar hos Hemnet-pundarna.Vad jag kan se heter det Parkside och inte Parkslide.
Tog ingen på honom. Samma klocka han bär i filmerna om avdelning QBilder?!!!!!!
Offshore "T3" 25863TIVad bär Arnold på armen?
Constellation 168.047, är min gissning.Omega Seamaster Quartz?