lofgreno
Guld
Ja, det ser lite konstigt ut faktiskt...Ett toalock i kombination med smoking? Nja, det flyger inte i min bok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det ser lite konstigt ut faktiskt...Ett toalock i kombination med smoking? Nja, det flyger inte i min bok.
Ett toalock i kombination med smoking? Nja, det flyger inte i min bok.
Va, brukar du fika med honom? CooltMärklig kombination. Har för mig att jag sett honom flera gånger med Big pilot och kostym/smoking när vi brukar fika osv![]()
Va, brukar du fika med honom? Coolt![]()
Budgivningen är redan uppe i 30 000 dollar(!)Bradley Cooper med IWC som vanligt, just denna ska auktioneras bort.
![]()
Hälsa honom från mig nästa gång ni sesMärklig kombination. Har för mig att jag sett honom flera gånger med Big pilot och kostym/smoking när vi brukar fika osv![]()
Frågan är väl vad 17 han har på tallriken!?!PAM är väl inte så ovanligt på the Rock men guld har jag inte sett så ofta.
Säkert någon som ser modell direkt trots bilden. Är den 47mm?
![]()
![]()
Nån form av fågelmatFrågan är väl vad 17 han har på tallriken!?!![]()
Såklart! Är man tupp så är man!Nån form av fågelmat![]()
HahaChris Hadfield (välkänd astronaut) med Omega X-33 med det absolut slappaste bilhandlarhänget jag skådat
![]()
![]()
Bonusvideo:
Ja, jävlar!Chris Hadfield (välkänd astronaut) med Omega X-33 med det absolut slappaste bilhandlarhänget jag skådat
![]()
![]()
Bonusvideo:
jag gissar på att det är Daytona han har därKan det vara en patek Zlatan bär? Tänkte först på hans guld daytona men det är det inte.
![]()
Ser ut att vara 5980/1R-001
Inte samma intervju eller klocka. Det är en Patek på den övre bilden.
Helt rätt då den bilden är från 2018.Inte samma intervju eller klocka. Det är en Patek på den övre bilden.
hoppas han inte jobbar med den baraNi vet hur vissa lite bättre klädbutiker, cigarrlounger och personer med allmänt bra smak ofta har svartvita porträtt på diverse kända personer på väggarna? Denna på Björn Frantzén tycker jag är rätt charmig, och som grädde på moset är klockan väl alldeles otroligt välsynlig på armen!
![]()
Bra där, tror han är utsedd IWC ambassadör med om jag inte minns felNi vet hur vissa lite bättre klädbutiker, cigarrlounger och personer med allmänt bra smak ofta har svartvita porträtt på diverse kända personer på väggarna? Denna på Björn Frantzén tycker jag är rätt charmig, och som grädde på moset är klockan väl alldeles otroligt välsynlig på armen!
![]()
Inga dåliga linjer i det skägget heller, lika bra klass som klockan!Nicolas Cage med ett mycket bättre klockval än Daytona bilden jag postat tidigare, denna gång med en elegant Rolex Cellini Moonphase, top notch
![]()
Äsch, det är väl rock 'n roll att bryta mot precis alla regler som finns inom sitt gebit?hoppas han inte jobbar med den bara
Jag har för mig det också om jag inte minns helt fel. När han plockade hem tre stjärnor vet jag att han hade en flygarkronograf på armen så han har kanske några IWC hemma på lager. Tror dessutom att han hade något event där han lagade mat för IWC och Nymans i Stockholm för några(?) år sedan!Bra där, tror han är utsedd IWC ambassadör med om jag inte minns fel