• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

papabear

Panerai
2-Faktor
Bradley Cooper med IWC som vanligt, just denna ska auktioneras bort.

12EA583B-B84F-492A-B2C3-0AF8B2BF9000.jpeg
Budgivningen är redan uppe i 30 000 dollar(!) :greedy:
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Ni vet hur vissa lite bättre klädbutiker, cigarrlounger och personer med allmänt bra smak ofta har svartvita porträtt på diverse kända personer på väggarna? Denna på Björn Frantzén tycker jag är rätt charmig, och som grädde på moset är klockan väl alldeles otroligt välsynlig på armen! :D
47239902_313861642554219_6348278969666900654_n.jpg
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Ni vet hur vissa lite bättre klädbutiker, cigarrlounger och personer med allmänt bra smak ofta har svartvita porträtt på diverse kända personer på väggarna? Denna på Björn Frantzén tycker jag är rätt charmig, och som grädde på moset är klockan väl alldeles otroligt välsynlig på armen! :D
47239902_313861642554219_6348278969666900654_n.jpg
Bra där, tror han är utsedd IWC ambassadör med om jag inte minns fel
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
hoppas han inte jobbar med den bara
Äsch, det är väl rock 'n roll att bryta mot precis alla regler som finns inom sitt gebit? ;)
Bra där, tror han är utsedd IWC ambassadör med om jag inte minns fel
Jag har för mig det också om jag inte minns helt fel. När han plockade hem tre stjärnor vet jag att han hade en flygarkronograf på armen så han har kanske några IWC hemma på lager. Tror dessutom att han hade något event där han lagade mat för IWC och Nymans i Stockholm för några(?) år sedan!
 
Topp