• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll - GTG i Skellefteå 3/12

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Vilket planeringsmöte, ser mycket bra ut!:)
Ser verkligen fram emot min första GTG har inte så mycket att bidra med dock, men jag är ganska trevlig i alla fall...

Ha en trevlig kväll! :)
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Dagens nyförvärv
IMG_3568.JPG
 

Wettex

Cartier
Hade vart skoj att komma och supa bort timegraphern igen, men två småbarn och husbygge gör att helgerna framöver är rätt fullbokade tyvärr..... :( Kommer mest troligt att missa årets upplaga. I´ll be back
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Jag citerar väl mig själv då...
Vad säger @Vintage92 och @Scaramanga?

Jag börjar tro att de har mig på ignore...
Jag är fortfarande osäker då jag har fullt upp till jul. Jag ska försöka ordna så att jag kan närvara men får återkoppla senare.

Vi har dock ett litet (stort) problem. Jag är fan klocklös.. eller jag lånar brorsans Seiko som jag gav honom i julklapp för 4 år sedan.. :artist:
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag är fortfarande osäker då jag har fullt upp till jul. Jag ska försöka ordna så att jag kan närvara men får återkoppla senare.

Vi har dock ett litet (stort) problem. Jag är fan klocklös.. eller jag lånar brorsans Seiko som jag gav honom i julklapp för 4 år sedan.. :artist:
Det är absolut inget problem. @Patrik J kommer att köra dealer's corner och fixar inte han en klocka åt dig under kvällen så gör ingen det. :D
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Vad säger @Vintage92 och @Scaramanga?

Jag börjar tro att de har mig på ignore...

Alltid! ;)

Jag är fortfarande osäker då jag har fullt upp till jul. Jag ska försöka ordna så att jag kan närvara men får återkoppla senare.

Vi har dock ett litet (stort) problem. Jag är fan klocklös.. eller jag lånar brorsans Seiko som jag gav honom i julklapp för 4 år sedan.. :artist:

Du vet hur du ska lösa problemet, fegis ;)
 
Topp