• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

iOS 8 och klocksnack

Tre333

Cartier
Ska testa ios8 lite senare. Ska bara ta backup först tänkte jag. Har en 5s samt 4s o så en padda generation 3 tror jag? Det kräver mkt plats så måste rensa appar etc först


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Inledde starkt med en uppdatering på min femma i går kväll, fick hjärnsläpp och pluggade i sladden i datorn medan luren fortfarande uppdaterade. Tvärlåsning, bara att återställa från icloudkopian, men inga värre problem än så. I dag på morgonen tyckte sambon att uppdateringen på dotterns 4s gick långsamt, så hon avbröt den med resultatet att alltihop sket sig. Visade sig att dottern inte hade backup, så alla bilderna från Floridasemestern försvann. Gråt och tandagnisslan, och som tröst fick vi köpa en ny lur åt henne. Men okej, den gamla hade sprucket glas också... 6 lax gick det kalaset på, hurra :blackeye:
 
Topp