- Pris
- 5000
- Returpolicy
- Om inte som beskrivet.
- Bilder Skickat
- Ja
Har köpt ny iPad och den här kommer enbart samla damm framöver. Fullt kapabel att hantera både foto-redigering och video-redigering utan att ens svettas, det jag använt den till.
Kuriosa: Majoriteten av alla foton i första numret av Out Of Time Magazine redigerades på den här iPaden. Ett jäkla legacy-värde bara det.
Köpt på Apple Store 2017, alla kvitton + låda finns.
Den lider av det vanliga "white spot" på displayen, går tydligen att fixa - dock inget jag gett mig på då det inte stört mig nämnvärt. Lägger in bild på det.
(En fix: https://macryu.com/how-to-fix-a-glowing-white-spot-on-the-10-5-inch-or-12-9-inch-ipad-pro )
Vad som ingår
Skick
iPaden i sig är i näst intill perfekt skick p.g.a. alltid haft skal på + tangentbordet som skyddar displayen. Skärmen helt repfri och den enda skavank värd att nämna som jag kan hitta sitter på kanten (där tangentbordet fäster) - se bild.
Tangentbordet har fått ta slitaget och är i sämre skick, dock fullt fungerande.
Kuriosa: Majoriteten av alla foton i första numret av Out Of Time Magazine redigerades på den här iPaden. Ett jäkla legacy-värde bara det.
Köpt på Apple Store 2017, alla kvitton + låda finns.
Den lider av det vanliga "white spot" på displayen, går tydligen att fixa - dock inget jag gett mig på då det inte stört mig nämnvärt. Lägger in bild på det.
(En fix: https://macryu.com/how-to-fix-a-glowing-white-spot-on-the-10-5-inch-or-12-9-inch-ipad-pro )
Vad som ingår
- iPad Pro 10.5 256 Gb Gold (WiFi+Cellular 4G)
- Apple Pencil 1
- iPad Pro 10.5 Smart Keyboard (Svenskt)
- iPad Pro 10.5 Leather Sleeve (Svart)
- Skal (som sett sina bästa dagar, dock gör jobbet
Skick
iPaden i sig är i näst intill perfekt skick p.g.a. alltid haft skal på + tangentbordet som skyddar displayen. Skärmen helt repfri och den enda skavank värd att nämna som jag kan hitta sitter på kanten (där tangentbordet fäster) - se bild.
Tangentbordet har fått ta slitaget och är i sämre skick, dock fullt fungerande.