• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Iphone 8 256 GB Rymdgrå, pris 4900kr, nya bilder på skärmen!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Pris
4900
Returpolicy
Ja om det visar sig att telefonen inte funkar som den ska.
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpt av mig i Nov eller Dec 2017. Priset sätter jag till 4900kr, inkl rekad frakt

Telefonen är i ett gott men använt skick, har använt displayfilm både på fronten och på baksidan. Har även använt mobilskal sedan dag ett, trots detta har det kommit in dammpartiklar under skalet som har gjort några micromärken på kanterna som syns på bild. Ser värre ut på bilden än i verkligheten.

Denna iphone är på 256 GB så det räcker långt för bilder, videos osv.

Jag har nollställt den och är utloggad från Icloud, så det är bara att koppla in den i datorn och föra över det ni ska, annars ställer ni in den som ny.

Allt som följde med förutom den lilla adaptern för hörlurarna är oanvänt, allt följer med telefonen såklart. Även om inte kvittot gäller då telefonen är över ett år, så följer kvittot med telefonen. Vill ni ha skalen som finns på bild så skickar jag med dom, det blåa är näst till inte använt, det gråa genomskinliga har suttit på länge.

Har ni några frågor, dra ett PM. Ger mig förmånen att välja till vem jag vill sälja till, detta är av rent säkerhetsskäl.

IMG_2445.JPG
IMG_2447.JPG
IMG_2448.JPG

Har försökt att ta så ärliga bilder som möjligt.
IMG_2449.JPG
IMG_2451.JPG
IMG_2452.JPG
IMG_2455.JPG

Skärmen är ren från både repor, skavanker och märken!
DSC_5662.JPG
DSC_5674.JPG

Baksidan är också ren från märken!

BDDD17ED-0CFD-4798-A9AE-E29A41E647B8.jpeg

Och som sagt, telefonen är helt nollställd och så är jag utloggad från iCloud.

IMG_2429.JPG
IMG_2434.JPG
IMG_2435.JPG
IMG_2436.JPG

Batterihälsan är 88%.
IMG_2433.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp