• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ironcastle

Beech

Cartier
Sålt en Breitling till @ironcastle. Trevlig och rak kommunikation rakt igenom, han följde dessutom upp direkt klockan kommit fram vilket kändes bra som säljare. Rekommenderar alla att göra affär med honom ifall tillfälle bjuds, goodguy fullt ut! :)
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Jag köpte en Smiths Everest från @ironcastle och fick hela tiden snabba svar i vår konversation. Jag förskottsbetalade med Swish och han paketerade klockan mycket väl och skickade iväg den direkt därefter. Mycket nöjd!
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
Sålt en GS på distans till @ironcastle .

Mycket trevlig herre! Väldigt bra kommunikation genom hela affären, betalning genomfördes snabbare än snabbast. Och trevlig är han också, skrev jag det?

Tveklöst good guy, 100%
 

rm83

Panerai
2-Faktor
Uppmärksammade @ironcastle på att han var trött på sin Sinn U2 och gjorde en mkt trevlig F2F-deal. ;) Bra kommunikation innan och nästa gång ska jag se till att ha mer tid, så jag hinner bjuda på en kaffe och få lite mer klocksnack :) Goodguy!
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Sålt Oris på distans till den trevlige @ironcastle . Väldigt smidigt. Mycket bra och trevlig kommunikation genom hela affären, snabb betalning med swish och återkoppling efter mottagen klocka. Allt precis som en bra köpare skall vara. 100% GoodGuy !
 
Topp