• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ironlung

Scipio

Patek
2-Faktor
Sålde japanskt hantverk. Vad ska man säga när allt funkar som det ska och kommunikationen är i trevlig ton? Jo, att @Ironlung är en bra kille som jag gärna gör fler affärer med.
 

Svävaren

Omega
Haft nöjet att köpa en klocka av @Ironlung , vilket har varit en mycket positiv upplevelse. Trevlig kontakt, snabb hantering och välpackat paket.

Varma rekommendationer!
 

JakobM

Omega
2-Faktor
Jag har köpt skjortor på distans av Ironlung. Mycket bra upplevelse! Bra kommunikation och smidig hantering. Jag gör gärna affär igen!
 

Rotorian

Omega
2-Faktor
Köpte en Longines Hour Angle av @Ironlung för några dagar sedan. Bra annons med dito beskrivning och bilder, snabb kontakt och seriöst bemötande!

Skickade snabbt (rekommenderat) och extremt väl emballerat. Handlar gärna av honom igen.
 

Snowflake

Cartier
2-Faktor
Köpte klocka F2F av @Ironlung som är själva definitionen av en goodguy.

Mycket smidig affär rakt igenom.

Schysst, seriös och trevlig person som jag gärna gör affärer och snackar klockor med igen.
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka i 25tkr klassen på distans till @Ironlung . Bra kommunikation, snabb betalning och återkoppling efter upphämtat paket. Gör gärna flera affärer!
 
Topp