• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Isle of Man TT

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Är det någon här som varit där? Jag har varit sjukt sugen på att åka dit länge men aldrig kommit iväg. Nästa år har jag spikat att det äntligen ska bli av :)

 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Inte varit där, men också varit sugen flera år. Men verkar inte vara helt smärtfritt att ta sig dit. Vägrar bo i tält.

Mitt favoritklipp (bortsett från den störiga kvinnan i början)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
SMC kör resa, både med hojåka dit och utan. Fixar boende, ibland hos lokala förmågor, min farsgubbe bodde hemma hos en av förarna när han åkte med SMC.

Har en bekant som åker i år. Han har lyckats låna ett hus precis vid bankanten. Mycket avundsjuk...

Världens förmodligen häftigaste motorspeltakel. Det gäller att åka innan det blir förbjudet...
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Enda sedan jag såg Isle of Man TT första gången så har jag undrat hur dom ens kan sitta på hojjarna, för att inte prata om ens gå, med så stora och tunga kulor.
Helt sanslöst. Verkligen något jag vill se!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Var på väg för många år sedan med en polare (polaren tävlade) Han körde av och avled.. lämnade bitter eftersmak så inte vart på tapeten efter det.
 

Jonte73

Audemars
Inte varit där, men också varit sugen flera år. Men verkar inte vara helt smärtfritt att ta sig dit. Vägrar bo i tält.

Mitt favoritklipp (bortsett från den störiga kvinnan i början)

Fy helvete vad de laddar, vilket ljud :)
De ligger ju och åker på varvstoppet i 300+
kmh !!
Helt sinnes men galet fräckt, hade varit otroligt att följa det på plats.
 

hollow123

Rolex
Sett nu, något fel är det ju på dem. Men sjukt imponerande. Intressant film.

Såg första fem minuterna utan text, förstod inte ett skit av vad Guy Martin sa. :)

Ja den är riktigt mäktig, sjuka bollar på de personerna! Sedan att Guy Martin är ett energiknippe av rang och har ett par skruvar lösa är en annan femma o_O
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Jag har varit dit 2 gånger. Länge sedan nu, borde vara preskiberat;)
Vi bokade nästan ett år innan, Vi ville bo mitt i Douglas.
Körde dit på egen hoj båda gånger, man bara måste köra själv där borta:)
Riktigt häftiga race som måste upplevas live, tycker man det går fort när man ser det på film så är det mycket värre när man står 2 meter ifrån vägen när dem passerar i +250
 

Blackmore

Panerai
Jag har en vän som bor på Isle Of Man. För två år sedan var jag och min sambo där och besökte de precis när TT gick av stapeln. Jag fick åka med en av hans kompisar på en BMW-sporthoj ett varv på banan. Vi körde väl hälften så fort, knappt. Men satan alltså, det går undan.

När man ser på den riktiga tävlingen så är det fanimig helt djävla ofattbart hur fort det går. Det finns inget utrymme för misstag ...
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har för övrigt en bekant på plats i år.

Bild från ikväll:

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    130.5 KB · Visningar: 39
Topp