IMHO den snyggaste dykarklockan ever! IWC Aquatimer ref IW3548/05 från 2007. I mycket bra skick. Kommer med innerbox, manualer, cert och kvitto på senast utförd service.
Små spår av användning finns givetvis och syns främst genom:
Länken är i absolut nyskick så antingen är den det eller så har den blivit proffesionellt polerad. Passar min handled som är 18,5 - 19 cm. Plus att en extra hellänkbit medföljer. Denna länk är för övrigt är den absolut bekvämaste och mest gedigna länk jag någonsin burit.
Fakta:
Diameter 42 mm
Tjocklek 13 mm
WR 1000m (Provtryckt med godkänt resultat 24/4. elma-spheric -0,7 respektive +10 bar)
Klockan servades senast 2014 och går mycket bra (+ 5 sek senaste dygnet)
Ytterligare info och bilder i min paketöppningstråd: Paketöppning IWC Aquatimer
Pris klockan: 25500kr 24500kr skickad med postens värde
F2F möjlig i västra Skåne
Retur: Jag erbjuder inte öppet köp men givetvis får du returnera klockan om något inte stämmer i min beskrivning. Isf inom 72 timmar
Lite inspirationbilder
Tack KS för annonsplats
Små spår av användning finns givetvis och syns främst genom:
- Några små repor/märken på bezel
- Litet ding på nedre vänster bandhorn
- Safirglaset utan skador men om man detaljstuderar riktigt noga kan man skönja små spår av användning på antireflexbehandlingen
Länken är i absolut nyskick så antingen är den det eller så har den blivit proffesionellt polerad. Passar min handled som är 18,5 - 19 cm. Plus att en extra hellänkbit medföljer. Denna länk är för övrigt är den absolut bekvämaste och mest gedigna länk jag någonsin burit.
Fakta:
Diameter 42 mm
Tjocklek 13 mm
WR 1000m (Provtryckt med godkänt resultat 24/4. elma-spheric -0,7 respektive +10 bar)
Klockan servades senast 2014 och går mycket bra (+ 5 sek senaste dygnet)
Ytterligare info och bilder i min paketöppningstråd: Paketöppning IWC Aquatimer
Pris klockan: 25500kr 24500kr skickad med postens värde
F2F möjlig i västra Skåne
Retur: Jag erbjuder inte öppet köp men givetvis får du returnera klockan om något inte stämmer i min beskrivning. Isf inom 72 timmar
Lite inspirationbilder
Tack KS för annonsplats
Senast ändrad: