- Pris
- 29000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en IWC Aquatimer IW356811 med vit tavla som jag nyligen köpte från den svenska handlaren Stories of Time (se deras annons här).
Kommer fullset inkl kvitto på originalköpet (2012) samt kvitto på garantiservice (2012). Klockan är checkad av urmakare och går som den ska, inom 5 sek/dygn med lång gångreserv.
44mm exkl krona (men bärs mycket mindre i och med det integrerade gummibandet), 14mm hög och vattentät till 2000m. Otroligt fint skick utan några särskilda märken att anmärka på. Relativt ovanlig referens, billigaste fullset på C24 inom EU är 40k.
Pris: 29.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
klocksnack.se
Kommer fullset inkl kvitto på originalköpet (2012) samt kvitto på garantiservice (2012). Klockan är checkad av urmakare och går som den ska, inom 5 sek/dygn med lång gångreserv.
44mm exkl krona (men bärs mycket mindre i och med det integrerade gummibandet), 14mm hög och vattentät till 2000m. Otroligt fint skick utan några särskilda märken att anmärka på. Relativt ovanlig referens, billigaste fullset på C24 inom EU är 40k.
Pris: 29.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
Limeee
Befriade @Limeee från en Doxa. 100% som alltid. Han är definitionen på good guy!
Senast ändrad: