Plums82
Basic
- Pris
- 90000
- Returpolicy
- Om klockan ej skulle vara äkta
- Bilder Skickat
- Ja
Tänkte kolla intresset för den här ikoniska pilotklockan i skönt mörkblått Le Petit Prince utförande. Inte omöjlig när det kommer till pris men inga skambud.
Klockan: IWC's mest klassiska pilotklocka Big Pilot i Le Petit Prince Ed, IW501002. 46,2 mm och 7 dagars gångreserv med IWC's 52110 kaliber. Mörkblå sunburst-tavla och brunt skinnarmband med viklås. Mer info om klockan finns här:
Skick: Väldigt bra. Uttagen 11/2018 i Tyskland och köpt av mig i december samma år. Nästan nyskick, inga dings eller repor, och väldigt sparsamt använd. Möjligen lite hairlines även om jag har svårt att hitta några. Kontrollerad av IWC i februari 2019 då jag observerade lite väl mycket tidsavvikelse, inlämnad på Jarl Sandin i Göteborg och skickad vidare till IWC i Amsterdam (garantiärende, dokument finns).
Tillbehör: Fullset med allt som följde med vi köp.
Byte: Inget byten den här gången.
Betalning: Swish
F2F: Möjligt i Göteborg efter betalning
Pris:96k 90k SEK
Frakt: Jag bjuder på värdefrakt
Klockan: IWC's mest klassiska pilotklocka Big Pilot i Le Petit Prince Ed, IW501002. 46,2 mm och 7 dagars gångreserv med IWC's 52110 kaliber. Mörkblå sunburst-tavla och brunt skinnarmband med viklås. Mer info om klockan finns här:
IW501002-Big Pilot’s Watch Edition “Le Petit Prince”
The iconic Big Pilot's Watch is now also available with a midnight blue dial and special engraving on the case back as a tribute to the famous story of the little prince.
www.iwc.com
Skick: Väldigt bra. Uttagen 11/2018 i Tyskland och köpt av mig i december samma år. Nästan nyskick, inga dings eller repor, och väldigt sparsamt använd. Möjligen lite hairlines även om jag har svårt att hitta några. Kontrollerad av IWC i februari 2019 då jag observerade lite väl mycket tidsavvikelse, inlämnad på Jarl Sandin i Göteborg och skickad vidare till IWC i Amsterdam (garantiärende, dokument finns).
Tillbehör: Fullset med allt som följde med vi köp.
Byte: Inget byten den här gången.
Betalning: Swish
F2F: Möjligt i Göteborg efter betalning
Pris:
Frakt: Jag bjuder på värdefrakt
Senast ändrad: