• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes IWC Fliegerchrono 3741 PB

Pris
20000
Returpolicy
Enligt överenskommelsen
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Dags att sälja min fina IWC-flygare då det börjar bli för trångt i klocklådan. Det är en 3741 Mechaquartz från tidigt 00tal. Klockan är i ett mycket fint bruksskick. Väldig toolig klocka med tydliga militär feeling. Kommer från en tid där klockor fortfarande gjordes för ett ändamål. Klockan drivs av ett quartsverk som ger exakt tidhållning kombinerat med en mekanisk Kronograf.
  • IWC fliegerchronograph 3741. Tidigt 00tal. 36mm, 18mm mellan luggarna.
  • Urverk: IWC cal. 631 (bas Jeager LeCoultre 630 vidareutvecklat av IWC)
  • Skick: Bra bruksskick, se bilder
  • Funktion: Håller tiden på sekunden, kronograf fungerar som den ska och nollställer korrekt.
  • Watch only. Sitter på relativt nytt Hirsch.
  • Nytt batteri.
  • Pris: 22000kr 20000kr ink värdefrakt
  • Retur enligt överenskommelse
Kan ses för F2F i södra Sverige (Skåne, Halland, Småland) annars skickar jag gärna.

Jag har varit medlem här sedan 2013 och har en hel del referenser.

Vänliga hälsningar
Johan
IMG_6556.jpeg

IMG_6559.jpeg

IMG_6560.jpeg

IMG_6563.jpeg

IMG_6564.jpeg
IMG_6565.jpeg

IMG_6562.jpeg

IMG_6561.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka