finns ju midsize. IW4515 är 34mm och saknar kronskyddGillar den gamla Ingyn skarpt. Litet minus för kronskyddet som gör den en aning obalanserad. Hade haft ett ex om inte kombon 40 mm och integrerad länk gjort den för stor gör mig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
finns ju midsize. IW4515 är 34mm och saknar kronskyddGillar den gamla Ingyn skarpt. Litet minus för kronskyddet som gör den en aning obalanserad. Hade haft ett ex om inte kombon 40 mm och integrerad länk gjort den för stor gör mig.![]()
Nice. Den får jag kolla uppfinns ju midsize. IW4515 är 34mm och saknar kronskydd
![]()
Det stämmer! De berättade för mig att den finns inne, den allra sista...Tyckte mig se nån 3239 (vit tavla) på nymans när jag var där för nån vecka sedan också, men kan vara någon annan modell med tidigare boettformen.
Grattis! Sjukt snyggTur att man fått tag på en rackare idag då.
![]()
Tackar! Inser dock nu när jag sitter vid jobbdatorn att jag måste fila på mina kameraskills.Grattis! Sjukt snygg