• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Ingenieur AMG. Prisjustering

Back

Vacheron
2-Faktor
Pris
30000
Returpolicy
Nope.
Bilder Skickat
  1. Ja
IWC Ingenieur AMG

Efter månader av fram-och-tillbaka så testar vi. Kan bli att jag drar tillbaka annonsen, dock ej under pågående diskussion/affär.

Väldigt trevlig och fantastisk att bära Ref 3725 från 2006.
42 mm med integrerad länk i titan. En länkbit är lite ljusare än övriga då den är nyare än de andra. Sitter på undersidan så inget som märks av. Finns ytterligare länkbitar så den ska passa de flesta handleder.
CB971BF7-564B-4572-98AD-B42F8A184A45.jpeg

Kommer med intyg från Kaplans där jag köpte den 2011. En IWC box; om den är original till modellen vet jag ej.

Klockan har fått sina dings under årens lopp. Tagit bilder som jag hoppas visar dingsen. Skickar gärna fler bilder.
C4A11042-BFC3-423F-B9F5-95C328DED66E.jpeg


Genomgick en service 2012.

Retur är ej av intresse då pengen ska in i nästa klocka.
Byte kan vara av intresse. Tudor 79280 är högst upp på listan.
Skickas kan den göras annars F2F i Stockholm. Vi diskuterar detta när det blir aktuellt.
Swish is king!

Väl mött
 
Senast ändrad:
Topp