- Pris
- 25000 kr
- Returpolicy
- Vid överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Då annat hägrar på horisonten får tyvärr denna söka ny ägare. Säljer en IWC Ingenieur Mission Earth Edition IW3236. En underskattad 2010-tals sport-referens i mitt tycke och mycket Ingenieur-DNA för pengarna. Produktionsspannet var ganska kort mellan 2009-2011.
Klockan är väl använd med dings, skrap och hairlines. Mest framträdande är en ding på boetten samt skrap på glasringen kl: 9, även skrap på boett-locket. Jag har försökt fånga det övergripande skicket så osmickrande som möjligt.
Klockan kommer med låda samt ett gediget och passande after market gummi-strap. Det äldre IWC-bandet har tjänat ut sin livslängd men änden med IWC-spännet följer med.
Saktar sig cirka 5-10 sek om dygnet. Ingen känd servicehistorik.
Kuriosa och översikt: IWC Schaffhausen Ingenieur Automatic Mission Earth, Ref. IW3236
IWC Ingenieur Mission Earth Edition Adventure Ecology IW3236
Frågor välkomnas och är inga bekymmer.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Klockan är väl använd med dings, skrap och hairlines. Mest framträdande är en ding på boetten samt skrap på glasringen kl: 9, även skrap på boett-locket. Jag har försökt fånga det övergripande skicket så osmickrande som möjligt.
Klockan kommer med låda samt ett gediget och passande after market gummi-strap. Det äldre IWC-bandet har tjänat ut sin livslängd men änden med IWC-spännet följer med.
Saktar sig cirka 5-10 sek om dygnet. Ingen känd servicehistorik.
Kuriosa och översikt: IWC Schaffhausen Ingenieur Automatic Mission Earth, Ref. IW3236
IWC Ingenieur Mission Earth Edition Adventure Ecology IW3236
Frågor välkomnas och är inga bekymmer.
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Bilagor
-
IMG_0422.JPEG330.6 KB · Visningar: 5 -
IMG_0423.JPEG344.8 KB · Visningar: 4 -
IMG_0424.JPEG430.3 KB · Visningar: 8 -
IMG_0425.JPEG438.2 KB · Visningar: 5 -
IMG_0426.JPEG389.6 KB · Visningar: 4 -
IMG_0427.JPEG428.1 KB · Visningar: 5 -
IMG_0429.JPEG401.3 KB · Visningar: 6 -
IMG_0430.JPEG843.5 KB · Visningar: 3