Vad var du inte nöjd med, avseende de andra klockorna och tror du att du kommer behålla GST’n?Supernöjd med IWC - Denna är min 4:e i ordningen : Portuguese, Aquatimer Custeau, Big Pilot och nu en GST med Splitsecond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var du inte nöjd med, avseende de andra klockorna och tror du att du kommer behålla GST’n?Supernöjd med IWC - Denna är min 4:e i ordningen : Portuguese, Aquatimer Custeau, Big Pilot och nu en GST med Splitsecond
instämmer, känner att den modellen kryper på mig som nästa köpjäkligt snygg!
Bra bild också! Första wrist shot jag sett som gör finishen lite rättvisa på bild
Nyfiken på samma men för den mindre modellen.Någon som har koll på om det finns något gummi till nya ingenieur 40?
Vet att delugs ev hade något på gång, men inte sett något färdigt än.
Då får man hänga på, man vill ju inte vara sämreInleder veckan med IWCn![]()
aquan kändes mer intressant titta på en längre stund, men båda är ju hur snygga som helstTestade ingyn häromdagen både aqua och vit. Iom är det stor skillnad hur vit och färgad tavla bärs. Gillar också den extra finishen med polerade mittbitar som aquan har.
![]()
![]()