• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Mark XVII (Nytt pris)

Bodén

Panerai
Efter att min 114060 levererades har denna klocka fått på tok för lite handledstid. Den förtjänar massor! Jag älskar verkligen det här uret, men det känns onödigt att den bara får vila i lådan. Därför får den tyvärr lämna.
Klockan köptes av mig av välrenommerad profil på forumet i slutet av September 2015, den var då helt ny och inplastad, och jag behöver väl knappast tillägga att den fortfarande är i nyskick. Mycket sparsamt använd.
Klockan kommer med box, stämplat cert och instruktionsböcker. Fullset, helt enkelt.

Jag står för värdefrakt med Postnord, alternativt löser vi affären f2f i Malmö. Vid f2f är det swish som gäller, vid banköverföring så skickar jag klockan när pengarna sitter på kontot.

Referenser finns.
Ingen retur, såvida inte vi kommer överens om något annat.
Som vanligt så har jag tagit bilderna med en potatis. Hoppas de duger ändå!

Hör gärna av er med frågor. :)

Tidigare pris: 29500:-
Nytt pris: 28500:-


Mvh
Gustav
thumb_IMG_0654_1024.jpg
thumb_IMG_0655_1024.jpg
 
Senast ändrad:
Topp