- Pris
- 43000
- Returpolicy
- Ingen vid f2f. Vid distans om ej som beskriven.
- Bilder Skickat
- Ja
Då annat kommit in behöver något lämna, nämligen denna IW377709 från 2020 och med garanti till 2028. Pris 43 000 kr plus frakt.
Kommer på svart gummi med IWC buckle, inner- och ytterbox samt cert. Quick-bandstift på detta gummi.
Bandet som sitter fast i lådan har lossnat, så man får dra ut det lite försiktigt.
Det finns en del märken på bandhornen och på caset. Försökt ta så misskrediterande bilder som möjligt. Dock inga skavanker jag har stört mig på när jag använt den.
Försäljning i första hand, men kan eventuellt tänka mig dykare, gärna med blå tavla, från GS/Sinn/Oris. Minst 40mm i så fall (Oris 43mm)
Gör helst affär med välrenommerad medlem med bra GG-tråd och 2-faktor.
Min GG-tråd:
Tack Klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera gratis.
Kommer på svart gummi med IWC buckle, inner- och ytterbox samt cert. Quick-bandstift på detta gummi.
Bandet som sitter fast i lådan har lossnat, så man får dra ut det lite försiktigt.
Det finns en del märken på bandhornen och på caset. Försökt ta så misskrediterande bilder som möjligt. Dock inga skavanker jag har stört mig på när jag använt den.
Försäljning i första hand, men kan eventuellt tänka mig dykare, gärna med blå tavla, från GS/Sinn/Oris. Minst 40mm i så fall (Oris 43mm)
Gör helst affär med välrenommerad medlem med bra GG-tråd och 2-faktor.
Min GG-tråd:
Tack Klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera gratis.
Senast ändrad: