• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes IWC Pilot Chronograph 43mm

Kaffefredrik

Silver
2-Faktor
Pris
43000
Returpolicy
Ingen vid f2f. Vid distans om ej som beskriven.
Bilder Skickat
  1. Ja
Då annat kommit in behöver något lämna, nämligen denna IW377709 från 2020 och med garanti till 2028. Pris 43 000 kr plus frakt.

Kommer på svart gummi med IWC buckle, inner- och ytterbox samt cert. Quick-bandstift på detta gummi.
Bandet som sitter fast i lådan har lossnat, så man får dra ut det lite försiktigt.

Det finns en del märken på bandhornen och på caset. Försökt ta så misskrediterande bilder som möjligt. Dock inga skavanker jag har stört mig på när jag använt den.

Försäljning i första hand, men kan eventuellt tänka mig dykare, gärna med blå tavla, från GS/Sinn/Oris. Minst 40mm i så fall (Oris 43mm)

Gör helst affär med välrenommerad medlem med bra GG-tråd och 2-faktor.

Min GG-tråd:

Tack Klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera gratis.

1000008280.jpg
1000008432.jpg
1000008279.jpg
1000008278.jpg
1000008430.jpg
1000008277.jpg
1000008429.jpg
1000008431.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp