- Pris
- 54000
- Returpolicy
- Efter överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
IWC Pilot’s Watch Chronograph Antoine de Saint Exupéry är en av de mest eftertraktade specialversionerna inom IWC:s pilotklockskollektion. Den är tillägnad den franske författaren och flygaren och uppskattas särskilt för sin otroligt snygga bruna urtavla, som ger denna referens dess karaktär och skiljer den från de mer traditionella pilotklockorna.
Exemplaret är från 2006 och säljs komplett fullset, inklusive originalkartong, dokumentation. Klockan är i mycket gott, sparsamt använt skick och uppvisar endast minimala, ytliga bruksspår. Jag har ingen servicehistorik på den men den håller tiden väl och det förefaller inget akut servicebehov.
Lite info.
42mm
Års modell: 2006
Ej org. IWC läder men med org. spänne. Kommer på brunt men skickar även med ett svart båda av mycket hög kvalitet.
Jag har gjort mycket affärer på forumet och har många goda referenser och jag ser gärna att köparen har det också.
Byten beaktas.
Mvh, Fredrik
Exemplaret är från 2006 och säljs komplett fullset, inklusive originalkartong, dokumentation. Klockan är i mycket gott, sparsamt använt skick och uppvisar endast minimala, ytliga bruksspår. Jag har ingen servicehistorik på den men den håller tiden väl och det förefaller inget akut servicebehov.
Lite info.
42mm
Års modell: 2006
Ej org. IWC läder men med org. spänne. Kommer på brunt men skickar även med ett svart båda av mycket hög kvalitet.
Jag har gjort mycket affärer på forumet och har många goda referenser och jag ser gärna att köparen har det också.
Byten beaktas.
Mvh, Fredrik
Bilagor
Senast ändrad: