• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Pilot's Chronograph fullset - Prisbumb

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Pris
35500
Returpolicy
Naturligtvis om ej äkta. Annars överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbumb - 34 500 kr :happyhappy:

Hej på er!

Sonderar intresse för en IWC Flygare IW377701. Tycker klockan är i mycket gott skick och hittar inte mycket till hairlines om än oundvikliga desk dives på claspen (x2) :) Låter dock bilderna vara en del av beskrivningen och kan ta fler vid intresse.
  • Levereras som fullset, inklusive box, instruktionsböcker, cert och putsduk.
  • Uttagen hos svensk AD mot slutet av 2015.
  • Ingen servicehistorik.
  • Medföljer gör två after market straps (utöver svart OEM croc som är i gott skick) varav det ena i svart canvas (köpt av Feskarn) är oanvänt och finns med på bild. Medföljer gör även ett extra OEM pin buckle samt ett mocka brunt Rios 1931 med vit stiching som endast är testat.
  • Har inte uppmätt tidshållningen men har heller inte upplevt någon avvikelse. Kronograf, datum och dag fungerar som det ska.

Betalning sker via Swish och affären görs upp F2F över en kaffe eller liknande. Kan skicka med värdefrakt men då tillkommer kostnaden (kommer inte ihåg på rak arm vad detta kostar då det var ett tag sedan jag skicka men går enkelt att kolla upp). Affär/byte görs upp i Helsingborg/Lund/Malmö med omnejd. Är relativt ofta i Gbg/Sthlm så det funkar också :)

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och att när som helst dra tillbaka annonsen, dock inte under bekräftad försäljning.

Referenser återfinns här: klocksnack.se/threads/alex-taól.87424/

Allt gott och tack KS för annonsmöjligheten!:happyhappy:
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
 
Senast ändrad:
Topp