• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC ref. 1872 Cal 8541

gekkoo

Breitling
Hej, har fått mina ögon på en IWC ref. 1872 Cal 8541. Otroligt unik och fin klocka enligt mig själv. Är det någon som vet retail price? När den slutade att produceras? Och huruvida urverket är? Går det att serva en sån gammal klocka och finns reservdelar etc.? Om någon vill fylla i något mer är jag oerhört tacksam! Tack för hjälp!!

Med vänlig hälsning,


Jesper
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Coolt att du gillar den !
Jag har modellen med ett ref nr mindre
Dvs ref 1871. Tycker dom är grymma ! Hade gärna haft en 1872 också [emoji39]
ImageUploadedByTapatalk1431619379.304219.jpg
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hej, har fått mina ögon på en IWC ref. 1872 Cal 8541. Otroligt unik och fin klocka enligt mig själv. Är det någon som vet retail price? När den slutade att produceras? Och huruvida urverket är? Går det att serva en sån gammal klocka och finns reservdelar etc.? Om någon vill fylla i något mer är jag oerhört tacksam! Tack för hjälp!!

Med vänlig hälsning,


Jesper

Inga problem att serva en sådan klocka, men priset varierar självklart. Skickar du den till Iwc blir det helt klart dyrast [emoji6]
 
Topp