• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC UTC Spitfire (3251) - länk eller croco?

laketwig

Patek
2-Faktor
Japp, det är nog helt enkelt slutsatsen... :)

Kan till viss del hålla med, men det här funkar också ...:

5sV2iPo.jpg
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Visserligen är det Crokot som kom på min både slitet och fel storlek, men jag gillar svart tavla och svart Croko...
Bilden var avsedd för en annan tråd, men jag fattade inte hur man attachade bilder då....

QCmFCUi.jpg
 

_jonte

Patek
Sorry, dubbelpost, men mitt inlägg tål att upprepas! :)

Vafan, nu får jag faktisk lov att protestera! Har ni slängt in dom sista posterna bara för att trigga mig? I så fall lyckades ni. ;)

IWC's flygarlänkar är dom bästa på marknaden. Basta! Utseende är en smaksak, och att jag gillar dom är ju ingen hemlighet, men nu blev det bara för mycket hackande för att jag skulle kunna hålla tyst. Förutom att dom är extremt bekväma, har en mycket smart lösning på längdjustering, så är kombinationen klocka/länk vacker som en dag. Skärpning!
Kan bara hålla med! Tänk att så många kan ha så fel! ;) IWC's flygarlänk är ju fantastiskt snygg och får alla klockor postade i denna tråd att lyftas oerhört. Basta! :pompus:
 

Sagedal

Breitling
Jag skulle säga det beror lite på din hudfärg/nyans (ja, på riktigt). Min fru som har väldigt ljus hy kan bära silver/stål hela klockan och länk och det ser bra ut. Jag kan inte bära helstål/silver, utan måste ha YG eller bryta av med läder etc. för att det ska bli snyggt. Min hudton gör varma färger snygga helt enkelt.

Jag gissar att detta spelar in på vad folk här "bara känner" är snyggast. Jag faller direkt för crocot i brunt, då jag vet att det skulle se bäst ut på MIN arm. Men, nån med annan hudton troligen omedvetet tycker länken, då den passar bäst på DERAS arm.

Hur som helst är det en överj-ligt snygg klocka du har där. :)
 
Topp