• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC Watchmaking Masterclass

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Då min privata tillgång är tämligen begränsad, än så länge så får ni till att börja med stå ut vad jag har på armen för tillfället, men det kommer bli bättre under kvällen, det kan jag nog lova!
0ABC5870-4230-4D83-AF4B-1CD1BDBF4DAE.jpeg
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Då min privata tillgång är tämligen begränsad, än så länge så får ni till att börja med stå ut vad jag har på armen för tillfället, men det kommer bli bättre under kvällen, det kan jag nog lova!
0ABC5870-4230-4D83-AF4B-1CD1BDBF4DAE.jpeg
Åker snart av Hallonbåten för att eskorterad av två polismotorcyklar ta mig in till city på rekord tid!
Det här kommer att bli en episkafton min vän!
Hoppas det är ett 8 days verk vi för att leka med!
Jag hoppas också på en fin måltid men nya bekanta som jag inte ännu haft nöjet att träffa! Ses snart min vän
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Åker snart av Hallonbåten för att eskorterad av två polismotorcyklar ta mig in till city på rekord tid!
Det här kommer att bli en episkafton min vän!
Hoppas det är ett 8 days verk vi för att leka med!
Jag hoppas också på en fin måltid men nya bekanta som jag inte ännu haft nöjet att träffa! Ses snart min vän
Som förväntat!
Kommer bli riktigt bra!!
Blir spännade att se vad för ur vi får skuva med!
Jag tog med mig skruvdragare från jobbet, man vill komma förbered!!
Ses strax kompis!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
”Bra jobbat”..”Avis”.. Va FAAAN!?! Hur kan ni ens blivit tilltänkta för denna kväll? Ingen IWC på armen på någon av er!! Imorrn vill jag se ett bevis på beställda klockor av detta märke annars får ni avgå. Så det så!!
Nä då.. Jag e inte bitter!!! ;-)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
”Bra jobbat”..”Avis”.. Va FAAAN!?! Hur kan ni ens blivit tilltänkta för denna kväll? Ingen IWC på armen på någon av er!! Imorrn vill jag se ett bevis på beställda klockor av detta märke annars får ni avgå. Så det så!!
Nä då.. Jag e inte bitter!!! ;-)
Kram broder! Det var episkt!! Margarinkungen är ju en älskvärd karaktär som du vet och gör sig bra på såna här tillställningar
 
Topp