• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jürgen from Germany - bra eller anus?

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Blir fundersam efter ett besök hos TTT's köp o sälj.

Är Jürgen en tillverkare av premiumstraps eller är det bara en spammande försäljare av branded straps tillverkade i låglöneland?

Skinnaton för ca 130 $? Känns lite sådär....
 

TKVF

Panerai
Öh? Varför inte fråga på TTT? Visst finns det flera som håller till på båda forumen, men inte alla (ex. jag). Tror du får bättre svar där helt enkelt.
 

_jonte

Patek
Har visserligen bara hört gott om Jürgens kvalité, men priserna är inte att leka med och försäljningsmetoderna högst tveksamma...
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Energisk kille den däringa Jurgen. Får Duracellkaninen att framstå som en senil sengångare. Allvarligt, har han missat att lägga in sina säljes annonser en enda dag dom senaste 10 åren?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då det, som du själv säger, hänger mer folk här och Jürgen även annonserar här (åtm tidigare - bannad?) så får Scaramanga förhoppningsvis minst lika bra svar här.

Har han verkligen annonserat här? Han är inte bannad vad jag vet. Sannolikheten att han skulle annonsera här bedömer jag som rätt låg eftersom vi kräver att man är aktiv på forumet för att kunna annonsera... :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Energisk kille den däringa Jurgen. Får Duracellkaninen att framstå som en senil sengångare. Allvarligt, har han missat att lägga in sina säljes annonser en enda dag dom senaste 10 åren?
Lägg in är ju en sak - han måste ju sen övervaka dem, vissa lägger ju beställningar i tråden snarare än PM verkar det som...
 
Topp