• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

J83

Sålt en klocka i 50K klassen till @J83. Smidig kommunikation, snabb betalning och trevlig som tusan. 100% goodguy i min bok.

• Like
Reactions: J83
Sålt en Panerai till J83. Mycket trevlig kommunikation. Löste så en vän hämtade klockan åt honom vilket funkade utmärkt. Inget att anmärka på alls, gör gärna affär igen.

Köpt ett mkt fint OEM-band av J83. Mycket smidigt och schysst kille. Goodguy i min bok 👍🏽

Sålde Garmin Fenix 6 till @J83. gick smidigt och bra kommunikation. trevlig kille !100% goodguy. gör gärna affärer igen :)

• Like
Sålde en Seiko på distans till @J83, smidigt och trevligt på alla sätt och en 100% good guy.
Rekommenderas varmt och jag gör gärna fler affärer framöver👌

Träffade @J83 F2F och sålde en klocka i 25-30 tkr klassen. Mycket trevlig medlem och någon jag både rekommenderar och gärna gör affärer med igen! 🙏😀

• Like
Tillbaka
Topp